حسین علیهالسلام؛ ذبیح اعظم تبلیغات رسانهای

فاصله وفات حضرت رسول تا واقعه کربلا تنها 50 سال است! چه اتفاقی در این نیم قرن افتاده که مسلمانان فرزند رسول الله را ذبح میکنند به نیت رضایت خدا؟!
دستگاه تبلیغاتی و رسانهای معاویه در طول این 50 سال سختترین و هوشمندانهترین «عملیات روانی-رسانهای» را علیه خاندان حضرت سامان داده بودند.
مهمترین رسانه جهان اسلام در آن زمان، منبرها در نماز جمعه و جماعات بود. معاویه واجب کرده بود در هر نماز و در هر خطبه علی و خاندان او را «لعن» کنند و خاندان اموی را «بستایند».
بدترین دشنامها و زشتتریت صفتها در طول این نیم قرن به پشتوانه «جعل حدیث» علیه خاندان نبوت در نمازهای یومیه اجتماعات مسلمانان تکرار میشد.
نتیجه عملیات کاملاً روشن است: مردمی که «سواد رسانهای» و «تفکر انتقادی» برای تحلیل و بررسی پیامهای تبلیغاتی دستگاه حکومت اموی ندارند، به نیت قربه الی الله فرزند رسول الله و امام حی امت را ذبح میکنند.